Cultura de marxandatge, l’art rendible i fàcil de digerir

Ben aviat entrar en un supermercat serà com entrar en un museu, i no perquè els productes estiguin estèticament ben col·locats. Ara que els anglicismes estan tan en boca de tothom, diré que la darrera tècnica de marxandatge d’alguns súpers és oferir productes artístics. En plena efervescència de compra nadalenca, vaig topar-me amb ampolles de cava il·lustrades amb el bes de Klimt i galetes encaixades en paisatges de Monet. Potser algú ha pensat que, per acabar d’entendre l’art amb els ulls, en primer lloc cal saber-lo digerir per l’estómac. (…)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: